معرفی بیمینیس...
هیات مدیره شرکت کارگزاری با نزدیک به سه دهه فعالیت در صنعت بیمه ، همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به آحاد جامعه گامی مهم در راستای افزایش خاطر بیمه گذاران بردارد . بر همین اساس هدایت شرکت در قالب استانداردهای ملی و بین المللی و در جهت ارائه خدمات متمایز به جامعه بیمه گذاران بنا نهاده شده است و منشور اخلاق حرفه ای و خط مشی شرکت نیز بر این مبنا تدوین گردیده است.
خط مشی کیفیت:
شرکت کارگزاری حامی آسایش آتیه – کارگزاری رسمی بیمه مرکزی ج.ا.ا به عنوان یک کارگزار ارائه دهنده خدمات بیمه ای در جهت نیل به سرآمدی و انجام خدمات مطلوب بیمه ای درسطح معیارهای روزجهانی درتمامی رشته های بیمه ای {اشخاص ،اموال ،مسئولیت و مهندسی} ودرتمامی مناطق، بهبود مستمر را جزئی از فرهنگ عمومی خود می داند. مدیریت شرکت خود را مسئول و متعهد به کیفیت ارائه خدمات دانسته و از کلیه مدیران و کارکنان وبازاریابان شرکت انتظار دارد که حرکت در این راستا را وظیفه فرد به فرد خود بدانند وهمواره اصول زیر را متعهدانه درنظر داشته باشند.
1- کلیه فعالیتهای شرکت براساس قوانین ودستورالعملهای شرکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد.
2- شرکت انجام خدمات بیمه ای رادرزمینه هایی تقبل می کند که مجوز صلاحیت را از شرکتهای بیمه گر دریافت نموده باشد و دارای توانایی وتخصص در زمینه مزبور باشند.
3- شرکت همواره خودرا مسئول انجام خدماتی می داند که انجام آن رابرعهده گرفته است وتنها درشرایط استثنایی باتوجه به قوانین وروشهای اجرایی موجود، به منظور ارائه هرچه بهتر وکامل تر خدمات با پیمانکاران فرعی (قراردادهای گروهی ) همکاری می نماید درچنین حالتی شرکت بااحراز صلاحیت پیمانکار فرعی برای مشتری ضمن قبول مسئولیت کامل خدمات ، رضایت مشتری را جلب خواهد نمود.
4- مدیریت وکلیه کارکنان، خودرا از هرفعالیتی که موجب برخورد وتضاد منافع در ارتباط با خدمات بیمه ای گردد برکنار نگه می دارد.
5- در تمامی مراحل ارائه خدمات بیمه ای شرکت کارگزاری حامی آسایش آتیه خود را به عنوان نماینده بیمه گروبیمه گذار حفظ نموده وبدون جانبداری به وظایف حرفه ای خود عمل می نماید.
6- کلیه مدیران وکارکنان وبازاریابان نسبت به حفظ اسرار مشتریان متعهد می باشند.
7- به منظور اطمینان از توانائیهای شرکت درارئه خدمات خود، انتخاب بازاریابان، کارکنان ومدیران باتوجه به شایستگی ها، تحصیلات، تجربه ودارا بودن آموزشهای لازم صورت می گیرد ونیز به منظور حفظ وارتقاء توانائیهای کارکنان در انجام وظایف خود، شرکت برنامه های حرفه ای آموزش رااجرا وپیگیری می نماید.
8- کلیه کارکنان در حفظ دارایی های بیمه گذاران درکلیه مراحل ارائه خدمات بیمه ای کوشا می باشند.
9- به منظور اصلاح وبهبود کیفیت خدمات شرکت ، همواره از انتقادات وپیشنهادات بیمه گذاران ، همکاران وکارکنان داخلی وکلیه افراد مرتبط با شرکت استقبال شده وبه شکل نظام مند مورد پیگیری ورسیدگی قرارمی گیرد.
10- جهت بالارفتن سطح ارائه خدمات بیمه ای در سطح ملی ، شرکت همواره آماده مشارکت وتبادل تجارب با دیگر موسسات همکار { کارگزاران ، نمایندگان } ومراجع رسمی می باشد.
منشور اخلاق حرفه ای:
منشور اخلاق حرفه ای به عنوان میثاق حرفه ای شرکت کارگزاری حامی آسایش آتیه است وکلیه کارکنان وافرادی که در قالب این کارگزاری اعم از شخصیت حقیقی وحقوقی تحت عنوان کارمند دائمی ، قراردادی ،تمام وقت ونیمه وقت مشغول به کار می باشند در هنگام ورود به این کارگزاری آن رامطالعه وامضاء می نمایند.
1- آرمان ما در این کارگزاری پدیدآوردن یک مجتمع درکلاس جهانی است ، بطوریکه ارائه خدمات بیمه ای در زمینه های مختلف باتوجه به معیارها واستانداردهای بین المللی صورت می پذیرد.
2- استقرارکامل الگوی مشتری مداری وارزش آفرینی برای سهامداران ،مشتریان ، کارکنان وبازاریابان
3- ایجاد محیطی بانشاط برای رشد وتعالی فردی، شایسته سالاری وعدم تبعیض ، حفظ وتوسعه انجام کار گروهی با تاکید بر صمیمیت و احترام متقابل ، میدان دادن به کارکنان وبازاریابان برای بروز خلاقیتهای فردی درحدمقدورات شرکت ونتیجتاً خرسندی ورضایتمندی کارکنان
4- تعیین واطمینان از پایبندی به ا ستانداردهای کیفی درارائه خدمات ، جلب رضایت مشتریان در چارچوب تعهدات وبهبود فرآیندها وکاهش هزینه های اداری ( ناشی از اشتباه ویا دوباره کاری ) که نهایتاً منجر به ارائه خدمات باکیفیت مطلوب خواهد گردید.
5- توجه ویژه به سلامت واخلاق حرفه ای دررقابت وتعامل بارقبا براساس شایستگی ها وانتخاب شایسته وتعامل برد-برد با مشتریان ، کارکنان وبازاریابان
6- اساس رشد وبالندگی هرسازمانی به ارتقای سطح تکنولوژی وتخصصی شدن در حوزه های کار (بویژه مکانیزه شدن)وافزایش درآمد وسود از طریق توسعه بازار وبهبود کیفیت خدمات وابسته است که شرکت کارگزاری این مهم راسرلوحه فعالیت خویش قرار می دهد.
7- عوامل موفقیت شرکت ، به دوعامل عمومی وخصوصی تقسیم بندی خواهد شد که از عوامل عمومی می توان به دانش فنی وتخصصی کارکنان ، گروه مدیریت توانا،مارکتینگ گسترده وخوب با مشتریان ونرخ وشرایط مناسب بیمه ای واز عوامل اختصاصی می توان به دانش فنی وتخصصی مرتبط با بیمه وروابط وارتباطات استوار با مشتریان عنوان نمود که تحلیل عوامل فوق سرلوحه ی فعالیت شرکت خواهد بود.